Pazarlamanın görsel doğası ve bir çok web kullanıcısının inanılmaz derecede meşgul olması, ufak işletmeler için çet siteleri kullanımını fazlaca mühim hale getiriyor.

Site ziyaretçileri görüntülere yalnızca metinden daha keskin bakmakla kalmaz, bununla birlikte resimleri, metni ve yönleri bağlayan detayları emmeye daha duyarlıdırlar.

Yalnızca metne odaklanarak, web sitenize herhangi bir iyilik yapmayacaksınız. Hakkaten etkileşimi görmek istiyorsanız, çet sitesi şeklinde görselleri devamlı olarak birleştirmeniz gerekir.

Açılış sayfanıza bir chat uyguladıktan sonrasında, infografik ziyaretçilerinizin dikkatlerini nereye odakladıklarını görmek için sohbet sitesi şeklinde ısı haritası teknolojisini kullanabilirsiniz.

Bu da, kaydırma derinliği ile beraber kitleniz için en çekici olan noktaları tespit etmenize destek sunar, böylece bu istatistikleri bir sonraki görsel setinizi oluşturmak için bir başlangıç ​​noktası olarak kullanabilirsiniz.

Şirketinizde aslına bakarsan bir grafik tasarımcı var ise yada projeleri bir tasarımcıya dış kaynak sağlayabilirse, siteniz için bir çet siteleri oluşturabilirler.

Sadece bir çok ufak işletme için, fazlaca fazla özelleştirme elde eden ve grafiği birden fazlaca şekilde kullanmanıza müsaade eden sohbet sitesi şablonlarını kullanmak fazlaca daha uygundur.

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir